Електрово́з ВЛ80

Електрово́з ВЛ80 (Володимир Ленін) — вантажний магістральний електровоз змінного струму з осьовою формулою2(20−20).
Електровози ВЛ80 усіх індексів будувалися Новочеркаським електровозобудівним заводом з 1961 до 1995 року. Механічну частину, тягові двигуни, допоміжні електромашини завод виробляв самостійно. Деякі важливі складові надходили з інших заводів: тяговий трансформатор, головний вимикач.
З середини 1960-х ВЛ80 став основним вантажним локомотивом залізниць Радянського Союзу на лініях змінного струму. Це наймасовіша серія у модельному ряді Новочеркаського заводу серед локомотивів змінного струму.
Електровоз має 8 тягових електродвигунів постійного пульсуючого струму марки НБ-418. Послідовно тяговим двигунам встановлений згладжуючий реактор, який зменшує пульсації струму.
Регулювання потужності електровоза відбувається за рахунок переключення вторинних обмоток тягового трансформатора. Ці переключення виконує головний контролер (ЕКГ-8Д, ЕКГ-8Ж у залежності від індексу), який керується контролером машиніста.
Головний вал контролеру машиніста має такі положення:
  • БВ — швидке відключення струму (нефіксоване)
  • 0 — нульове положення
  • АВ — автоматичне відключення
  • РВ — ручне відключення
  • ФВ — фіксація відключення
  • ФП — фіксація пуску
  • РП — ручний пуск
  • АП — автоматичний пуск (нефіксоване)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Основні електричні машини ВЛ80

Електричні машини ВЛ80